  • Data: 2008-06-24 17:01:23
    Temat: Re: Konar uszkodził mi samochód
    Od: Adocus <n...@i...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Jun 2008 09:50:24 +0200, serotoninka napisał(a):

    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > No to jeszcze raz, cytat z mojego poprzedniego posta:
    >
    > "Ja rozumiem raż?ce zaniedbania - ?nieg nie odgarnięty przez tydzień, brak
    > barierek, doniczka nie z tej
    > strony balkonu, która komu? zleciała na łeb... Ale bez przegięć i szukania
    > winy tam gdzie wina jest ewidentnie nasza (lub przyrody)w celu wyłudzenia od
    > kogo? kasy!''
    >
    > To co napisałam przeczytałe? bez zrozumienia. Tam gdzie pisałam o donicy
    > zaliczam też Twój stołeczek i Ľle przymocowan? antenę. I tysi?c innych
> [...]

    Wydaje mi się że nie szukam dziury w cał...
    Właściciel posesji jest najemcą.
    Wydaje mi się że do jego obowiązków należy zapewnić bezpieczeństwo osób i
    ich mienia znajdujących się na tej posesji w końcu z tego czerpie profity.
    W końcu to jego drzewo wyrządziło mi szkode

    n...@i...cy / ROT13 /
    GG 4356842