  • Data: 2009-06-09 05:27:58
    Temat: Re: Komornik-"...nie wiecej niz 50 %..."
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > wieksze niz 50%
    > > to 50%.

    Nie jestem już na bieżąco, ale komornicy stosują różne sztuczki. W czasach gdy
    wojowałem z komorniczką wyszukałem przypadek, że komornik zajmował całą pensję.
    Sprawa zrobiła się głośna, opisały to media i okazało się wtedy, że jeśli
    wynagrodzenie wpływa na konto bankowe, to komornik może wtedy zabrać wszystko.
    Komornik, za pośrednictwem prasy, "życzliwie" poradził wtedy zadłużonemu, żeby
    odbierał pensję osobiście. Nie wiem czy coś się zmieniło w przepisach, bo to
    sprawa sprzed kilku lat.

    Pozdrawiam
    Czapla