    From: "YOeLL" <y...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik -help !!
    Date: Mon, 16 Aug 2004 23:01:50 GMT

    Użytkownik "robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cfrara$qcg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >ciach<

    Ale to ich nie obchodzi i zapowiedzieli użycie
    > bankowego tytułu egzekucyjnego
    > na całą kwotę zadłużenia. Kwota zadłużenia jest ok. 4 moich nowych pensji.
    Moze byc nawet 10 pensji- nie znaczy to ze w Twoim wypadku przez 4 miesiace
    nie zobaczysz wyplaty. Komornik moze zajac tylko czesc wynagrodzenia i jest
    to (jesli mnie pamiec nie zawodzi):
    - nie wiecej niz 50% pensji, ale
    - po zajeciu wynagrodzenia przez komornika MUSI Ci pozostac tzw.
    minimum socjalne
    nie pamietam dokladnych kwot, ale jest to cos okolo 750 zlotych. czyli jesli
    zarabiasz 1000 PLN netto to z jednej pensji moze ci zabrac max. 250 zeta

    > Czy mogę się z nim jakoś układać ? Nigdy nie byłem w takiej sytuacji.
    Bardzo proszę o jakąś
    > informację od osób które być może przeszły tą nieprzyjemną sytuację.
    Z komornikiem sie nie ulozysz, bo to nie jest w jego interesie- on ma z tego
    kase. Najlepiej zadzwon do banku, uzyskaj namiar na osobe odpowiedzialna za
    sprawy dluznikow i pogadaj z nia. Na pewno powie Ci do kogo mozesz skierowac
    prosbe o wstrzymanie egzekucji komorniczej. Z reguly pismo adresuje sie do
    dyrektora danego oddzialu. Oczywiscie w pismie tym musisz sie zobowiazac do
    regularnych splat okreslonej kwoty i bank powinien sie na to zgodzic.

    --
    YOeLL