  • Data: 2006-02-23 17:19:12
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@p...onet.pl napisał(a):
    > Co zrobic jesli komornik bedzie chcial jakis dokument, fakture
    > swiadczacy ze TV jest moj ? Co bedzie jesli znajde dowod zakupu a nie bedzie na
    > nim mojego imienia (na razie jeszcze przewalam graty aby to znalezc) bo nie
    > pamietam jak kupowalem TV czy na fakture czy jakis kwit ?
    > Prosze o porady bo nie chce sie rozstawac bez sensu moim TV.
    > Pozdrowienia

    Komornikowi zależy tylko na Twojej bezczynności. Przekonać musisz sąd,
    pamiętając koniecznie o krótkich terminach.

    Nikt nie twierdzi, że jedynym dowodem, że TV jest Twoją własnością może
    być faktura. Rozumiem, że brat pomieszkuje u Was od niedawna, a skoro
    nie masz żadnej faktury czy rachunku, to TV pewnie najnowszy nie jest.

    Zatem komornik bez żadnej racjonalnej podstawy uznał, że Ty z mamą
    mieszkaliście wcześniej bez TV, a dopiero jak brat się pojawił, to
    przyniósł swój. To przecież najmniej prawdopodobna wersja wydarzeń. Co
    innego, gdybyście mieli w domu 2 telewizory (można pomyśleć, że doniósł
    swój), albo jakbyście mieli nowy TV (to Wasz był stary, on przyniósł
    nowy, to wymieniliście, a swój oddaliście). Ale w tej sytuacji
    prawdopodobieństwo, że akurat Wasz stary TV jest własnością
    pomieszkującego u Was od niedawna brata jest stanowczo za małe, nawet
    gdybyś nie potrafił tego w żaden inny sposób udowodnić.

    A przecież potrafisz to udowodnić. Możesz podać na świadków sąsiadów i
    znajomych, którzy potwierdzą, że od dawna mieliście TV i oni pamiętają,
    że wyglądał właśnie tak i nie zauważyli, żebyście zmieniali TV. Ich
    zdaniem to jest ten sam. Przecież jak ktoś Was odwiedza, to jak
    zmieniacie TV, to to od razu widać.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl