  • Data: 2006-12-13 20:53:51
    Temat: Re: Komornik a Fundusz Inwestycyjny
    Od: "Rafi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co mi się udało dowiedzieć to
    tylko ubezpieczenie na życie zgodnie z ustawą chroni 75% wartości polisy
    przed egzekucją komorniczą
    25% może zająć ale tylko przy wypłacie środków
    ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć fachowego artykułu na ten temat

    Ponawiam więc prośbę do szanownych grupowiczów o jakieś odnośniki do
    artykułów lub ustawy na ten
    temat