  • Data: 2010-11-05 11:52:54
    Temat: Re: Komornik - Spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: levin_a <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 12:32, witek pisze:
    > wszystkie.
    > umowy nie są pomiedzy dostawcami a tobą, tylko pomiedzy dostawcami a
    > spoldzielnią, wiec spoldzielnia nie jest zadnym posrednikiem.
    Oczywiście jest jak Pan napisał - dlatego napisałem "niejako".
    Powinienem w zasadzie sformułować pytanie inaczej: jak ustrzec się przed
    potencjalnie możliwym problemem z dostawcami ciepła i wody wynikającymi
    z tego, że spółdzielnia nie będzie miała z czego im zapłacić. Tak
    zapewne właśnie będzie jeżeli całe czynsze trafią do komornika. W pewnym
    sensie zajęcie całych czynszów spowoduje przeniesienie odpowiedzialności
    za działania/zaniedbania spółdzielni na mieszkańców (właścicieli)
    mieszkań na osiedlu którym spółdzielnia "zarządza" (co by to nie
    znaczyło). I wydaje mi się to zupełnie dziwne. Dla mnie jedynym
    przychodem jaki powinien zająć komornik są właśnie koszta zarządzania.
    Ale cóż, jestem tzw. "lajkonikiem" prawnym :-)
    pzdr. levin_a.