  • Data: 2008-05-11 20:50:45
    Temat: Re: Kominek
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2008 o 21:51:31 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Zależy co będzie na fakturze: samochód czy tylko karoseria.
    > Ale nawet kupując samochód nie dostajesz w komplecie pełnego baku,

    dostainesz pare litrow na dojechanie do stacji benzynowej- zreszta
    analogia do baku bedzie drewno
    to oczywiscie ze nie dostananie. brak nawieu powietrza mozna porownac do
    braku wlewu paliwa.
    teoretycznie mozna wtloczyc od spodu lecz tez niepraktyczne i niewygodne.
    Albo do braku powietrza w oponach. Niby opony sa ale i tak nie pojedziesz

    > prawa jazdy,

    tia analogia ze ma sie dom i sciany, to czywiste ze jak zamaiwa konek tzn
    jest gdzie go postawic

    > A jak kupisz np. przyczepkę
    > to nie możesz mieć pretensji że nikt cię nie poinformował
    > iż potrzebujesz też auta które ją pociągnie.

    tia ale jak podjedzie samochodem bez haka holowiczego to sprzedawca zwroci
    uwage , ze tym samochodem tej przyczepki nie wezmnie

    > Sprzedawca lodówek nie pyta klienta czy ten ma w domu prąd

    a gdzie znajdzie nowy dom bez instalcji elektrycznej ? po odbiorze
    technicznym

    > Wręcz przeciwnie - działa i to aż za dobrze ;)
    > Pali się elegancko a ciąg jest taki porządny,
    > że aż podciśnienie dusi ludzi.

    swoja droga dziwi fakt iz zostal wykonany komin w domu [nie mieszkaniu]
    bez nawiewu. do licha mi w altance na dzialce wykonali nawiew bez pytanie
    czy chce
    to po prostu standart.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO