  • Data: 2008-05-11 21:11:29
    Temat: Re: Kominek
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał

    > dostainesz pare litrow na dojechanie do stacji benzynowej- zreszta
    > analogia do baku bedzie drewno
    > to oczywiscie ze nie dostananie. brak nawieu powietrza mozna
    > porownac do braku wlewu paliwa.

    Chodziło mi tylko o to, że sprzedawca jest odpowiedzialny tylko
    za to co dostarcza a nie za pełnię szczęścia i dożywotnią
    satysfakcję klienta.

    > tia ale jak podjedzie samochodem bez haka holowiczego to sprzedawca
    > zwroci uwage , ze tym samochodem tej przyczepki nie wezmnie

    I odmówi sprzedaży? A może klient tu zamawia przyczepkę a gdzie
    indziej zamawia montaż haka. Zresztą co to obchodzi sprzedawcę,
    jest zamówienie to się je realizuje i tyle. Jak klient ma pytania
    to trzeba mu doradzić, ale jak po prostu zamawia to zamawia i już.

    > a gdzie znajdzie nowy dom bez instalcji elektrycznej ? po odbiorze
    > technicznym

    Myslisz, że sprzedawca lodówek w ogóle zaprząta sobie głowę takimi
    kwestiami? Klient zamawia, płaci i dostaje.