  • Data: 2008-05-11 22:44:44
    Temat: Re: Kominek
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mikaichi napisał:
    > A to zle? Zarobic nei chce na budowie komina? To jakis obciach budowac
    > kominy?

    Nie jest źle jak zleceniodawca mówi - chcę kominek z..... i tu wymienia
    co chce z tym kominkiem.

    > Nikt tu nie mowi, ze ma budowac cokolwiek za darmo.

    Doprawdy? :)
    A ja widzę, że grim wyraźnie domaga się wybudowania tego i owego w
    ramach ceny za kominek.

    > Ale przed wzieciem sie do pracy powinien przedstawic co jest potrzebne
    > i co ile bedzi ekosztowac.
    > Klient sie wtedy zgadza na "budowa kominka bez nadmuchu i
    > odprowadzenia spalin" podpisuje i sprawa czysta, zamiast XX tysiecy
    > placi 800 zlotych i ma kominek.

    Może powinien powiedzieć a może grim powinien wypytać co by się mu
    jeszcze przydało.
    Mierzi mnie nadchodząca z USA maniera, że dorosłych ludzi uważa się za
    kompletnych debili, którym trzeba im pisać,że "kawa może być gorąca i
    poparzyć jak się ją rozleje po spodniach", lub nawet pokazywać to
    obrazkowo bo przecież klient - czyli skończony debil - może nie umieć
    czytać.

    pozdrawiam
    Arek

    --