  • Data: 2008-05-11 22:02:25
    Temat: Re: Kominek
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > Umowy to my nie znamy.
    > Sądzę jednak, że kominek to kominek, a przewody wentylacyjne itd. to
    > inna para kaloszy.
    > Inaczej jak już pisałem - nawet komin musiałby gościowi budować.

    A to zle? Zarobic nei chce na budowie komina? To jakis obciach budowac
    kominy?

    Nikt tu nie mowi, ze ma budowac cokolwiek za darmo. Ale przed wzieciem
    sie do pracy powinien przedstawic co jest potrzebne i co ile bedzi
    ekosztowac. Klient sie wtedy zgadza na "budowa kominka bez nadmuchu i
    odprowadzenia spalin" podpisuje i sprawa czysta, zamiast XX tysiecy
    placi 800 zlotych i ma kominek.