  • Data: 2008-05-11 22:00:36
    Temat: Re: Kominek
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Nie ta branża. Mylisz komin i kominek. Od sprawdzenia ciągu komina
    > jest kominiarz a kominek buduje budowlaniec. Profesjonalizm
    > działania polega też na tym by nie wtrącać się w nie swoje domeny.

    "Panie,ale zanim postawimy tu ten kominek to pan sobie wez kominiarza,
    bo na moje oko to tu nei ma cugu. Co, instalowac bez sprawdzenia? No ale
    to na pana odpowiedzialnosc, ja tylko informuje, pan podpisze tutaj,
    tak, ze znane sa panu warunki bezpiecznego montazu i zagrozenie
    zatruciem CO2" -- i po sprawie.

    Tak wygl;ada profesjonalizm i bnikt sie nie wtraca w kompetencje kominiarza.

    > I co jeszcze?

    Wszystko co moze soprawic, ze klient bedzie neizadowolony.