  • Data: 2007-02-23 12:26:36
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: Andrzej <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PabloGT napisał(a):
    > szkoda się wpieniać

    Niestety na żywo przeżyłem szukanie haków i oskarżenie bez praktycznie
    żadnych dowodów. Jedynym dowodem, była opinia biegłego, że popełniono
    przestępstwo, bez żadnych ale to żadnych dowodów kto je popełnił ani też
    opinii jak biegły doszedł do takiego wniosku. Tak, biegły nie
    wypowiadał się o sprawach technicznych a uznał tylko, że popełniono
    przestępstwo. Po prostu 'niewątpliwie popełniono przestępstwo' i kilka
    stron bełkotu, który nie był podstawą oskarżenia. Żeby dorobić otoczkę
    prokuratura powysyłała wezwania do świadków, którzy jedyne co
    powiedzieli, to swoje dane i "niczego nie wiedzą". Oczywiście fama
    ruszyła w świat a mnie czekało (jeszcze nie zakończone, minęło blisko 2
    lata) wiele udowadniania niewinności.

    Uchylono tajemnicę bankową, dokonano przeszukania, ominięto i nie
    zweryfikowano żadnej, ale to żadnej, poszlaki, że do przestępstwa nie
    doszło albo popełnił je ktoś inny. Przy okazji ujawniono wiele
    prywatnych informacji, takich jak np. hasło do konta (siedzi sobie
    ładnie w aktach, dowiedziałem się o tym dopiero po roku, gdy raczono mi
    postawić zarzuty i umożliwiono wgląd w akta), maile bez żadnego związku
    z oskarżeniem.

    Żeby się w ogóle dobrać do mnie zastosowano uzasadnione podejrzenie
    popełnienia zupełnie innego przestępstwa. Zawiadomienie przesłano mailem
    a życzliwego nigdy nie przesłuchano. Zarzuty postawiono dopiero po kilku
    miesiącach a dopiero po roku umożliwiono wgląd w akta. Postawiono
    zarzuty, byle uchylić tajemnicę bankową i dobrać się do historii konta
    bankowego i poszukać haków. Oczywiscie nic z tak zdobytych dowodów nie
    wykorzystano w oskarżeniu.

    Przykro mi, ale jestem cięty na szukanie haków i uważam to za czyste
    kurestwo. Jeśli wygram, a mam nadzieję, zrobię paru osobom z d..y jesień
    średniowiecza. Obiecuję. :)