  • Data: 2007-02-23 12:24:34
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: Andrzej <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > w takich przypadkach tak, jak dla mnie sa to zwykle wyludzenia i
    > dzialania na szkode inwestorow

    Tak tylko ogólnikowo i bezpodstawnie czy masz informacje, które
    powinieneś przekazać organom ścigania? :>

    > w wielu przypadkach to nawet nie tyle bym chcial co powinno to byc
    > robione z urzedu

    Jak rozumiem zgłaszasz się pierwszy do lustracji karnej, tak?
    Jesteś w stanie udowodnić, że jesteś niewinny, bo wielu ma co do Ciebie
    uzasadnione podejrzenia? :>

    > prawo jest tam lamane nagminnie, ale jak wiadomo sa
    > rowni i rowniejsi

    Jeśli masz uzasadnione podejrzenia co do konkretnych osób - zgłoś.
    Jeśli podejrzewasz wszystkich - to nie podejrzenie, a problemy prywatne.