    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Date: Sun, 24 Jan 2010 16:52:13 +0100

    Dnia 2010-01-24 16:37, Użytkownik Szolek napisał:

    > 1. Ale mowa byla o skadce zdrowotniej, nie rentowej itp...

    Sugerujesz że leczenie emeryta rencisty jest z innego funduszu ?

    > 2. Jaki odestek jest pseudo rencistow? Widziales np pracującego uczciwie
    > cygana?
    > Mówi się nawet że cygan rodzi się z grupą inwalidzką...

    Nie wiem jaki jest odsetek pseudo rencistów, wiem natomiast
    że sąsiad któremu uchlastało obie nogi nie ma renty bezterminowej
    tylko co dwa lata sprawdzają czy aby nie odrosły.
    Myślisz więc że nie potrafią wychwycić zwykłych oszustów ?

    > 3. Ile z tej kasy idzie na przewleke chorych a ile zostaje na 'resztę'?
    > Ostatnio
    > rozmawiałem z jednym lekarzem, to mówił że za zarejestrowanego u siebie
    > pacjenta
    > dostaje chyba 16pln/rok. Za to musi utrzymac przychodnie piguły, swój sprzęt
    > itp...

    Nie wiem ile idzie kasy na przewlekle chorych ale patrząc na tych
    leżących w szpitalach to większość ich budżetu. Znasz jakąś
    prywatną wspaniałą firmę medyczną prowadzącą własny szpital ?