    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja rowerowa - pytania
    Date: Mon, 7 Nov 2005 00:51:32 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w
    wiadomości news:dkm4ka$eri$1@opal.futuro.pl...
    > A niby jak? Zakładając, że się nie zarejestrował a znajomi, do
    których
    > dzwoni, nie mają zwyczaju przez telefon podawać adresów swoich
    znajomych?

    Sorry Andrzej, no ale chyba rozumiesz, że szczegółów opisywać nie
    będę. Przyjmij moje słowo honoru, ze przeważnie da się to zrobić
    równie szybko. Co więcej z punktu widzenia policjanta prowadzącego
    postępowanie nie ma żadnej różnicy, bo on zleca, a odpowiednia osoba
    to robi. Wynik otrzyma mniej więcej w podobnym czasie.