  • Data: 2007-01-01 23:57:33
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:enc05r$5qv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Afik" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A taksówkarz nie ma obowiązku wysadzić pasażera w bezpiecznym miejscu,
    > może gdzie tylko mu się podoba, w kodeksie drogowym nie ma nic na ten
    > temat?
    > Kto w takiej sytuacji zobligowany jest do przestrzegania przepisów,
    > pasażer?
    Pasażera taksówki nic nie zwalnia z przestrzegania przepisów. Jest takim
    samym uczestnikiem ruchu drogowego jak pasażer zwykłego samochodu osobowego.
    Nie wiem czy wiesz, ale np. za niezapięcie pasów przez pasażera, dostanie
    mandat kierowca i pasażer. Kierowca dostanie za niedopilnowanie pasażera,
    pasażer za niezapięcie.

    Pzdr
    Czabu