  • Data: 2007-01-02 00:06:48
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:enbvoq$51q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Umiesx czytać?

    > Wychodząc na ulicę muszę tylko wiedzieć na jakim świetle wolno mi
    > przechodzić i co to jest przejście dla pieszych - resztę mam w d...:-)
    No tak... A jak światła się popsują i widzisz zielone dla Ciebie ale
    samochody jadą bo też mają zielone to walisz na ślepo, bo TY masz zielone? A
    jak nie widzisz przejścia dla pieszych to przechodzisz czy stoisz i czekasz
    jak namalują? Po ścieżce rowerowej też zawsze chodzisz jak chcesz bo
    namalowana jest na chodniku?
    Przy takim podejściu do życia, kiedyś się mocno sparzysz...

    Pzdr
    Czabu