  • Data: 2007-01-02 00:57:05
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:enc90p$ngg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> napisał w
    > wiadomości news:enc8d0$plc$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Naćpanie to Twoje słowo!

    Faktycznie moje. Co nie zmienia sytuacji, że pisałeś o ograniczonej
    świadomości. Jaka to róznica (w kontekscie dyskusji) czy ograniczona
    świadomośc wynika z upojenia alkoholowego czy narkotykowego?

    > Cały czas mówię o tym!!

    Nie. Ty mówisz o całkowitej odpowiedzialności za czyny pasażera,
    przerzuconej na taksówkarza, wynikającej z jakichś przepisów.
    To, że ja staram się myśleć za osobę, którą wożę samochodem nie zwalnia tej
    osoby od odpowiedzialności za swoje czyny.

    >Czyli jesteś ok :-)

    Wiem o tym ;-)

    >- teraz wiem czemu bronisz kolegów

    Jakich kolegów masz na myśli? Kogo wg Ciebie bronię? Jezeli masz na myśli
    taksówkarzy, to się mylisz. Nie są moimi kolegami, często wręcz przeciwnie.
    Staram się byc jednak obiektywny.

    Pzdr
    Czabu