eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKłopoty z warsztatem › Re: Kłopoty z warsztatem
  • Data: 2012-11-15 18:28:48
    Temat: Re: Kłopoty z warsztatem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RadoslawF wrote:
    > Dnia 2012-11-14 22:17, Użytkownik Konrad napisał:
    >>
    >>> Dyskutował bym, za pierwszą zapłacił a druga była naprawą
    >>> gwarancyjną po niewłaściwie wykonanej pierwszej usłudze.
    >>
    >> Jeżeli widziałeś dokument gwarancyjny to masz w tej sprawie więcej
    >> danych ode mnie - niemniej to jednak rzadkość przy usługach.
    >
    > "Opisałem na spokojnie i bez pretensji obawy i poprosiłem, żeby
    > poprawili wcześniej wykonaną pracę (zareklamowałem ich usługę)."
    > Skoro zgodzili się poprawić wcześniej wykonana pracę to dokument
    > gwarancyjny nie jest/był potrzebny.

    cóż można trafić na uczciwych mechaników i na naciągaczy...

    mnei mechanicy podczas remontu silnika rozwalili rozrząd bez szemrania
    wyremontowali silnik aż do skutku nie pobierając żadnych opłat, ba nawet
    dostałem samochód zastępczy.

    Imho wystąpiłbym z roszczeniem na piśmie, zażądałbym usunięcia wady
    polegającej na nieprawidłowej regulacji. Dając im powiedzmy 7 dni.
    Zaznaczając, że brak reakcji po tym terminie oznacza że samochód zostanie
    oddany do innego mechanika a wzywany mechanik zostanie obciążony kosztami
    regulacji ewnetulanej napraw oraz kosztami poniesionych w wyniku
    nieprawidłowej naprawy strat nie zapominać żądania zwrotu nienależnie
    pobranej opłaty za wykonaną nienależycie usługę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1