  • Data: 2012-11-15 21:46:52
    Temat: Re: Kłopoty z warsztatem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad wrote:

    > A skąd wniosek że regulacja była wykonana nieprawidłowo? Na podstawie
    > tego opisu jesteś w stanie kategorycznie stwierdzić że problemy
    > wynikają właśnie z tego powodu?

    nie no oczywiście mamy klasyczny przykład naprawy metoda prób i błędów...

    beda tak długo próbować aż trafią. Oczywiście za każdą próbę zapłaci
    kierowca.

    ja sobie podarowałem gdy autoryzowany serwis chciał mi wymieniac rozrusznik
    choć miałem wszelkie objawy wody dostającej sie do cylindrów. (problemy z
    ruszeniem silnikiem przez rozrusznik).

    mogę sobie tylko wyobrazić jak po wymianie rozrusznika wzieli by sie za
    bendix potem komputer, wiązki kablowe, no i w końciu może by za kóymś razem
    urwałs ie tłok od spręzanai wody w cylindrze i zaczeli by mi naprawiac
    silnik.