eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKłopoty z warsztatem › Re: Kłopoty z warsztatem
  • Data: 2012-11-15 14:52:50
    Temat: Re: Kłopoty z warsztatem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 15 Nov 2012, RadoslawF wrote:

    > Dnia 2012-11-14 22:17, Użytkownik Konrad napisał:
    >>
    >> Jeżeli widziałeś dokument gwarancyjny to masz w tej sprawie więcej danych
    >> ode mnie - niemniej to jednak rzadkość przy usługach.
    >
    > "Opisałem na spokojnie i bez pretensji obawy i poprosiłem, żeby poprawili
    > wcześniej wykonaną pracę (zareklamowałem ich usługę)."

    Dotąd się zgadza.

    > Skoro zgodzili się poprawić wcześniej wykonana pracę to dokument
    > gwarancyjny nie jest/był potrzebny.

    A odtąd już nie.
    Obawiam się, że możesz niechcący wpaść w pułapkę, poprzez nierozróżnienie
    gwarancji od rękojmi, niezgodności z umową lub podobnego świadczenia.
    Te uprawnienia nie są tożsame, zaś przepisy o gwarancji zawierają
    teksty o "dokumencie" lub "na piśmie".
    Właśnie tak - gwarancja ma być na piśmie.
    Zajrzyj np. do art.579 KC (krótki jest):
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,204,,,us
    tawa-z-dnia-23041964-r-kodeks-cywilny1.html
    Jeśli oni np. zgodzili się na uznanie reklamacji na podstawie
    rękojmi, a dajmy na to postanowisz "walczyć" z nimi przed sądem
    powołując się na gwarancję, to masz spore szanse trafić w mur.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1