    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazusik
    Date: Wed, 2 Aug 2006 21:31:00 +0200

    > Nadal zostałbym przy chwili zawierania umowy, a więc wejścia do pojazdu.
    > Bo jeśli później, to kiedy? Trudno byłoby wyznaczyć jakąś granicę.

    Ja bym sie zastanowil nad kilkoma faktami:

    1) czy stacja, na ktorej kupowala bilet, byla wyposazona w widoczna
    informacje na temat tego, ze ze stacji tej korzysta wielu przewoznikow (+
    ich cenniki)
    2) czy w okienku, gdzie kupowala bilet byla informacja o biletach innych,
    niz PKP
    3) jezeli nie bylo innej informacji, niz PKP, to przy jednoczesnym
    uswiadomieniu sobie faktu, ze dla wiekszosci spoleczenstwa poza PKP nie
    istnieje zaden przewoznik kolejowy nalezy sie zastanowic, czy nie byl
    wprowadzeniem w blad juz sam brak informacji o innych przewoznikach

    W koncu w przypadku stacji kolejowej PKP (sic!) wydaje mi sie naturalnym, ze
    bede jezdzil PKP. Dopiero niedawno odkrylem, ze na SKM, ktora nigdy nie
    jezdzilem, obowiazuja bilety MZA... I gdybym nie wiedzial, to pewnie bym sie
    przejechal, usilujac "dojechac" ze Wschodniej na Centralna na podstawie
    biletu na trase Gdansk-Warszawa(bo niestety pociagi dalekobiezne czesto
    sobie urzadzaja 30 min. postoju na Wschodniej).

    Pozdrawiam,

    Tiger