  • Data: 2006-08-03 15:36:12
    Temat: Re: Kazusik
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > Ja tego pociągu w życiu na oczy nie widziałem. Opieram się na zdjęciach
    > w serwisie który wskazałem. Tam emblematów SKM na zewnątrz nie widać.

    Naprawdę? Wejdź na tą stronę i przejdź do Galerii. Środkowe zdjęcie
    na samym dole - emblemat widać nawet bez powiększania. Trzeci rząd
    od góry, dwa zdjęcia po lewej - jak ściągniesz sobie te zdjęcia
    i obejrzysz je w normalnej rozdzielczości, to też zobaczysz
    emblematy SKM na zewnątrz. I zero napisów "PKP" lub podobnych.

    > A kasowniki można zauważyć odrobinę za późno by wysiąść, no chyba że
    > natychmiast użyje się hamulca bezpieczeństwa ;).

    No jak ktoś wsiada po sygnale zamykania drzwi, to rzeczywiście ;)
    Ale, jak wskazałem powyżej, pociągi te są jak najbardziej rozpoznawalne
    już z zewnątrz.

    Pozdrawiam,
    Gerard