  • Data: 2006-09-15 20:04:50
    Temat: Re: Kasa fisklana?
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Nie jestem pewien tego co napisales. Zauwaz ze najczesciej nie sprzedaje
    > sie oprogramowania, a licencje na oprogramowanie. CD jest wtedy gratis ;)

    Brzmi to tak:

    "7) przy dostawie nagranych, z zapisanymi danymi, lub zapisanymi
    pakietami oprogramowania komputerowego (w tym również sprzedawanymi
    łącznie z licencją na użytkowanie): płyt CD, DVD, kaset magnetofonowych,
    taśm magnetycznych (w tym kaset wideo), dyskietek, kart pamięci,
    kartridży."

    Dokładnej interpretacji odnośnie licencji+CD gratis się nie podejmuję,
    ale w każdym razie _samego_ oprogramowania bez nośnika, sprzedawanego
    np. przez net, to najwyraźniej nie dotyczy.