  • Data: 2002-01-03 21:25:51
    Temat: Re: Karta podatkowa + vat
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na karcie podatkowej mozesz odpisać sobie tylko ubezpieczenie zdrowotne. A
    ponieważ nie dolicza się do niego VAT-u, nie masz od czego tego VAT-u
    odpisać.
    Zastanów się nad ryczałtem tam możesz sobie odpisaćod podstawy opodatkowanie
    ubezpieczenie społeczne. Ja przez pół roku niepotrzebnie płaciłem podatek o
    ponad 100 zł większy na miesiąc.
    Na konto prywatne prześlę Ci wykresy w Excelu porównujące ogólne zasady z
    ryczałtem.
    Jeśli chcesz odpisać części, to kupuj je na fakturę dla firmy, dla której
    robisz usługę.
    Pozdr. Krzysiek