    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Date: Sat, 8 Apr 2023 19:49:21 +0200
    <u0s1rr$mem$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <64318d3d$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0s326$men$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <6431922e$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0s7r4$um5$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <6431a6cb$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ależ ja nic takiego nie twierdzę,

    Ja nie napisałem tego co napisałem cześć 2576.

    "Ale czy z tego powodu mogą ludziom po paznokciach na przejściu dla
    pieszych jeździć"

    > Twierdzę, że z
    > materiału prasowego wynika, ze policjanci tak twierdzili, a kierowca się
    > do tego przyznał.

    Nic absolutnie takiego w art nie było napisane. Kierowca przyznał się do
    nieustapienia pierwszeństwa pieszym (przy czym nie było sprecyzowane w
    jakiej sytuacji). Widząc filmiki co policja usiłuje wmówić jako ciężkie
    przestępstwa przy okazji swoich akcji uważam że pewnie nic poważnego
    miejsca nie miało. Więc do żadnego przejeżdzania po palcach się nie
    przyznał a jest to tylko twoje stwierdzenie, co do którego twierdzisz
    dodatkoow że nic takiego nie stwierdzasz:P

    > BA, a nawet w sprawie zupełnie nie o to chodzi.

    Chodzi, chodzi;)

    > Co
    > do tego ma film?

    Powód interwencji.