  • Data: 2012-04-12 21:11:00
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:33:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > w grudniu podpisałem umowę na 3 lata z Cyfrowym Polsatem. Wtedy nie było
    > możliwości 2 dekoderów HD, więc mam jeden SD. Teraz CP wprowadził (w
    > tych samych abonamentach) dekodery HD. Niestety mnie już możliwość
    > wymiany nie obejmuje. Płacę więc tyle samo, co klient pozyskany w
    > kwietniu, jednak mam mniej kanałów dostępnych. Zerwanie umowy kosztuje
    > 1400zł, a więc 14 miesięcznych abonamentów. Mniej niż 3 lata abonamentu,
    > jednak tych 14 miesięcy oglądania nie odzyskam.

    Każdy normalny operator dba o zyski - czyli idziesz do BOK, mówisz że
    chcesz płacić więcej - cokolwiek byle by więcej i zmieniasz umowę na nową
    (co najwyżej okres zobowiązania zacznie się od początku).
    Jesteś pewien że CP tak nie może (kierowniczka BOK może to załatwić bez
    problemu gdyby chciała - rozliczają ich za zysk)?

    Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie.

    Henry