  • Data: 2012-04-13 07:37:57
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2012 21:11, Henry(k) pisze:

    > Każdy normalny operator dba o zyski - czyli idziesz do BOK, mówisz że
    > chcesz płacić więcej - cokolwiek byle by więcej i zmieniasz umowę na nową
    > (co najwyżej okres zobowiązania zacznie się od początku).
    > Jesteś pewien że CP tak nie może (kierowniczka BOK może to załatwić bez
    > problemu gdyby chciała - rozliczają ich za zysk)?

    No to właśnie byłem w BOK, czyli na infolinii.

    Więcej płacić nie chcę, uważam, że skoro gdybym kupił teraz, płaciłbym
    tyle samo, a miał wypożyczony dekoder HD, to mogę zapłacić za dekoder
    (choć jest wypożyczany, więc to i tak dla CP czysty zysk).

    > Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie.

    No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
    rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj, że nie wypożyczą lepszego
    dekodera Bo Już Masz Umowę, Więc Cię Mamy W Dupie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek