  • Data: 2024-04-18 06:38:05
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kosmentyczne" interakcje z kolejami w Indiach, gdzie raz koło północy
    > utknąłem na głownym w Delhi, a innym razem musiałem wbijac się na peron
    > w szalejącym tłumie zaspokoiły moje potrzeby w tym względzie.

    Przejechanie się sliperem w Indiach jest must have jeśli chcesz poznać
    ten kraj. W zasadzie w każdym kraju azji należy się lokalnym pociągiem
    przejechać - polecam birmę:)

    > Ale te różnice są ciekawe bo Srilanka ogólnie jest czysta i dość
    > bezpieczna.

    No właśnie piszę - ogólnie nawet na tle Azji wyróżniają się właśnie
    Indie. Reszta jak cię mogę. Szalu nie ma ale na Bałkanach też smieci się
    wywala koło drogi.

    > Też ciekawostka z Nepalu, kobiety są prawie zawsze czysto
    > ubrane bez względu na to co robia (np. pracują przy pracach drogowych),
    > za to faceci w wiekszości są brudni :) I weź to teraz wszystko zrozum.

    Nie ma co się zgłębiać. Kwestia kulturowa. Z ciekawostek - w Bimie w
    przestrzeni publicznej dzieciakami zwykle opiekują się ojcowie - w
    sensie tymi naprawdę małymi. Jak już biega to opiekuje się sam sobą.
    Druga rzecz która mnie zaskoczyła to absolutny brak szacunku młodzieży
    dla starych - w sensie siedzi gówniarzeria w pociągu a babcia ma oko 70
    letnia czyli w Azji pewnie 100 lat stoi i nikogo to nie dziwi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!