  • Data: 2024-04-18 01:55:27
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przyznaj że chcesz się przejechać na dachu pociągu:P No ale przy okazji
    > możesz zerknąć czy srają na ulicach;)

    "Kosmentyczne" interakcje z kolejami w Indiach, gdzie raz koło północy
    utknąłem na głownym w Delhi, a innym razem musiałem wbijac się na peron
    w szalejącym tłumie zaspokoiły moje potrzeby w tym względzie.

    > Mi się wydaje że po prostu indie są strasznie zasyfione - a reszta to
    > "średnia południowa";)

    Ale te różnice są ciekawe bo Srilanka ogólnie jest czysta i dość
    bezpieczna. Nepal z kolei aż taki czysty nie jest, za to duzo
    bezpieczniejszy od Indii i Srilanki. Indie są i brudne i mało
    bezpieczne. Też ciekawostka z Nepalu, kobiety są prawie zawsze czysto
    ubrane bez względu na to co robia (np. pracują przy pracach drogowych),
    za to faceci w wiekszości są brudni :) I weź to teraz wszystko zrozum.

    --
    Marcin