  • Data: 2024-04-18 17:08:06
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Apr 2024 15:37:04 +0200, Trybun napisał(a):

    > Wyciąłeś kwestie prawne co do których mam wątpliwości i mnie pytasz, jak
    > bym to ja był wyrocznią w tej sprawie.
    > Co do zdobywania autorytetu, co może zrobić ta pani z kolejki w aptece
    > aby go zdobyć wobec takiego rozwydrzenia to niech sobie każdy sam
    > odpowie. Osobiście uważam że słowa, a tym bardziej mimika twarzy to w
    > tym wypadku nie droga aby zaczęli opiekunkę szanować.  Nadto uważam że
    > zmiany w metodach wychowawczych, dyktowane przez socjologów, a bardzo
    > dużo wśród nich bezdzietnych starszych kobiet na pewno nie ułatwi życia
    > nikomu. Tu nie potrzeba teoretyzowania a praktyki.

    Jakie kwestie prawne ci wyciąłem?? Jeśli chcesz wiedzieć co ci wolno
    robić z dzieckiem a czego nie wolno, postudiuj sobie Kodeks Rodzinny i
    Opiekuńczy. Przecież nie będę za ciebie tego robił i tu cytował
    wyciągów.
    A pani w kolejce nic nie może zrobić. Już za późno na robienie
    czegokolwiek. I czyżbyś uważał że zakaz tłuczenia dziecka robi szkody
    wychowawcze? :) Bo najwyraźniej ci za tym tęskno. I jeszcze jedno - jak
    się chcesz ostrzyc, idziesz do fryzjera. Jak zjeść, idziesz do
    restauratora. Jak cię boli dupa, idziesz do proktologa. To jak chcesz
    wiedzieć jak wychowywać dziecko, idź do socjologa, psychologa, pedagoga.
    To fachowcy i powinieneś się sporo nauczyć zanim wszystkich przyrównasz
    do starych, bezdzietnych bab. Cóż za malkontenctwo...
    --
    Jacek
    I hate haters.