  • Data: 2024-04-19 07:22:48
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O ile dobrze pamiętal to "standardowy" sliper to druga klasa. Trzeciej
    > nie ma - jest pierwsza i druga, ta pierwsza chyba dzieli sie na
    > klimatyzowaną i nie. Generalnie każdą klasą w indiach się przejechałem i
    > sliper jest najciekawszy.

    > W tajlandi pociągami nie jeździłem.

    Zerknij na to o Bangladeszu:
    https://www.lostwithpurpose.com/backpacking-banglade
    sh/

    Z jednej strony babka (podziwiam odwagę), ale też widać, że pochodzenia
    azjatyckiego, i mimo wszystko się nie wtapia. Trochę zbyt duże ekstremum
    na podróż zoną i synem, oba blond. Innymi słowy, Ty tam jedziesz, żeby
    zobaczyc czy srają :)

    Aaaa...
    https://www.wateraid.org/us/media/indias-water-and-s
    anitation-crisis#:~:text=WaterAid%20America%20Chief%
    20Executive%2C%20Sarina,to%20go%20to%20the%20bathroo
    m.
    https://www.wateraid.org/bd/the-crisis/sanitation#:~
    :text=Bangladesh%20is%20a%20role%20model,%2Don%2Dyea
    r%20sanitation%20coverage.
    Czyli możesz nie jechać. Srali, ale pobudowali im kible i juz nie srają.

    --
    Marcin