  • Data: 2024-04-19 07:10:43
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wdu19640090059

    > Pdf analogowy. Ale przeczytałem.
    > Ciekawostki:
    > Jak dzieciak zarabia ma się dzielić.
    > Jak mieszka z rodzicami, to ma pomagać
    > Jak jest pod władzą rodzicielską to ma być posłuszne.
    > Wychowywać tak jak tego wymaga dobro dziecka i interes społeczny.

    Art 96 z taką 1 na górze mówi, że zabrania się stosowania kar cielesnych
    (i tu ważne) osobom wykonującym władzę rodzicielską.

    Załóżmy, że "patus skatował noworodka". Prokurator stawia mu zarzuty z
    KK, a ten w sądzie podnosi, że w zasadzie to on karał cieleśnie i za to
    powinien odpowiadać. Ze to nie przejdzie - wiem. Ale ma sens?

    PD