  • Data: 2004-04-23 19:51:34
    Temat: Re: Kara PIP za niewykorzystane urlopy z 2003 roku
    Od: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c6b6ko$6n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > O ile mi wiadomo przyjęcie mandatu jest równoznaczne z przyznaniem się do
    > winy.

    Ależ ja się przyznaję ;) (no bo trudno się nie przyznać)
    Tylko kara mnie nie satysfakcjonuje
    Czy w tym kraju pouczenie nie jest środkiem do osiągnięcia celu
    czytaj - poprawieniem stanu respektowania prawa, jakie ono by nie było,
    tylko od razu kara finansowa i do sądu ?
    Może rzeczywiście ktoś nie robił tego celowo, tylko z prostej ludzkiej
    niewiedzy ?
    Tak z drugiej strony kiedyś słyszłam
    jak ktoś ukradnie śrubkę - od razu za kratki,
    jak zmalwersuje miliony - dostanie bardzo uciążliwą
    naganę za złe prowadzenie biznesu (albo wyleci z partii)

    > Chyba dokładnie tak jak to opisałeś.
    > Przepis został naruszony, ale okoliczności ciebie jakoś-tam tłumaczą,
    szkoda
    > żadna, szkodliwość społeczna (brrr..) znikoma. Może sąd odstapi od
    ukarania
    > albo warunkowo umorzy sprawę?

    Oj, coś mi się wydaje w takim wydaniu że jestem bardzo dużym przestępcą,
    bo gdybym "pożyczył" samochód np. na krótką przejażdżkę to zapewne byłaby
    to znikoma szkodliwość społeczna.
    A tak to - nie dał urlopu (zapomniał) to go w dupę - przecież ma z czego
    płacić.
    Coraz bardziej lubię ten kraj.

    Pozdrawiam.
    Rysiek.