  • Data: 2009-02-03 06:33:33
    Temat: Re: Kanał: internet
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 07:55:58 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Z czysto prawnego p. widzenia, jest MZ duża różnica czy coś działa jako
    > klasyczna (strona klient'a) przeglądarka, czyli de facto Twój czytnik
    > "podejmuje decyzję", czy też dana strona to robi (strona serwer'a). Ta
    > róznica to "nie opublikowałem cudzego" vs. "opublikowałem cudze".
    > Podobieństwo efektów końcowych nie stanowi o tym czy uzyskano je z
    > naruszeniem prawa czy tez nie.

    Kiedy właśnie brak jest nawet uzyskania. Dzieje się to poza autorem strony,
    a strona sama w sobie nie zawiera utworów cudzych. Jest to coś czego prawo
    autorskie nie przewidziało i cieżko jest znaleźć inny taki przykład w
    przyrodzie.

    Ciężko aby taki kod html:
    <iframe src="www.google.pl"></iframe>
    był równoznaczny z przywłaszczeniem sobie autorstwa googli albo
    opublikowaniem cudzej strony. Po stronie przeglądarki leży co ona z tym
    fantem zrobi.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik