  • Data: 2009-02-02 23:55:58
    Temat: Re: Kanał: internet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.02.2009 Jan Bartnik <b...@g...com> napisał/a:
    > No właśnie dobrze byłoby wiedzieć o co autorowi dokładnie chodziło :) Ja
    > sobie wyobraziłem np. stronę podzieloną na cztery ramki. Lewy górny róg -
    > google.pl, prawy górny - yahoo.com, lewy i prawy dolny odpowiednio wp.pl i
    > onet.pl. I mam na myśli takie ramki, które w sobie zawierają nie tyle tą
    > stronę co nią "są". Nazwałbym to onlineową przeglądarką internetową z opcją
    > przeglądania czterech stron równocześnie... łamania prawa w tym nie widzę.

    Z czysto prawnego p. widzenia, jest MZ duża różnica czy coś działa jako
    klasyczna (strona klient'a) przeglądarka, czyli de facto Twój czytnik
    "podejmuje decyzję", czy też dana strona to robi (strona serwer'a). Ta
    róznica to "nie opublikowałem cudzego" vs. "opublikowałem cudze".
    Podobieństwo efektów końcowych nie stanowi o tym czy uzyskano je z
    naruszeniem prawa czy tez nie.

    --
    Marcin