eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKamery w pracyRe: Kamery w pracy
  • Data: 2008-11-18 15:15:20
    Temat: Re: Kamery w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:gftqlg$i83$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    pisze:

    >> skoro juz zablysles, to moze rozwin?
    > istnieje pojęcie monitoringu wizyjnego i akustycznego
    > tzn
    > jest zagrożenie i aby to zagrozenie zmniejszyć umieszcza sie kamery i
    > ewentualnie mikrofony
    > i teraz dalej
    > jeśli to miejsce ogólno dostępne lub zakład pracy to nalezy powiadomić
    > ludzi o istnieniu monitoringu wizyjnego /np/
    > jeśli to teren prywatny nie musisz o tym informować bo np dzięki temu w
    > końcu złapiesz uporczywego co ci co pewien czas cos broi
    > wykorzystanie nagrań może byc tylko w takim celu w jakim został
    > zamontowany monitoring - nie daj Boże aby nagrania "wyciekły" w celu np
    > ośmieszenia kogoś bo wtedy będzie duży kłopot
    > wg norm dla identyfikacji twarzy kamera musi miec od 400 linii a sylwetka
    > człowieka powinna zajmowac 120% ekranu czyli bez nóg
    > przy wykorzystywaniu w celu wideodetekcji obiekt uruchamiający powinien
    > zajmować 10% ekranu
    Mam 2 pytania:
    - jaka jest podstawa prawna powyższego?
    - w jaki sposób pracodawca powiadamia pracowników o istnieniu monitoringu?
    - czy poinformowanie dotyczy samego faktu monitorowania czy również
    obszarów/miejsc objetych monitoringiem?

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1