  • Data: 2008-11-18 21:19:56
    Temat: Re: Kamery w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gfv9be$tcf$00$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Juz parokrotnie zadawalem na tym forum pytana dotyczace tych kamer nad
    > drogami dojazdowymi i jakos zaden z uczonych prawnikow nie potrafil zajac
    > stanowiska, nie mowiac o zacytowaniu jakichs przepisow.
    Czemu się dziwisz? Ty nie potrafisz nawet prawidłowo cytować, a to znacznie
    prostsza czynność. W dodatku jesteś tak oporny, że nawet nie chcesz się
    nauczyć i z uporem popełniasz elementarne, lamerskie błędy.
    To inni chyba też tak mogą, nie?
    Odpowiem ci tak - nie ma zakazu. Są kamery w obiektach, na ważnych terenach,
    możesz sobie zainstalować w domu. Ograniczenia wynikają z innych przepisów
    (np. w kiblu, przebieralni nie można - dobra osobiste, godność itp.).
    Ja także podpytywałem tu jednego "madralę" o przepisy, to mnie do jakiegoś
    generała odsyłał, a guzik sensownego powiedział.

    > Daczego wiec mieliby znac przepisy dotyczace ustawiania kamer w innych
    > miejscach publicznych ?
    > Oni ich po prostu nie znaja, ...albo po prostu TAKIE PRZEPISY NIE
    > ISTNIEJA.
    Raczej nie istnieją. Prawo nie nadąża za życiem w wielu jego dziedzinach.
    Niemniej niekoniecznie miejsce pracy jest miejscem publicznym.

    > Rzadzenie w naszym kraju opiera sie na dzialaniach sluzb
    > specjalnych - a tym nie jest na reke, kiedy jacys tam poslowie w Sejmie
    > probuja ograniczac pola ich dzialalnosci.
    > Regulowanie prawne spraw dotyczacych inwigilacji obywateli, sila rzeczy
    > bedzie musialo wprowadzic regulacje dotyczace dzialania sluzb specjalnych.
    > Skapowales juz, o co mi chodzi ?
    Tak. I myślę, że masz nieco spiskową teorię dziejów, choc może i coś w niej
    jest.

    --
    Jotte