  • Data: 2011-09-01 21:33:53
    Temat: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesję
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > W kwestii formalnej.
    > Zwróć uwagę na (znajdujące się w archiwach) zastrzeżenia, nie
    > pamiętam
    > kto je regularnie wnosi, ale ktoś z osob prowadzących blog prawny
    > (Olgierd?).
    >
    > Zadam Ci pytanie: czy jak wyjedziesz na wczasy to również *TY*
    > widzisz to co kamera?
    > Nie? - no to piszesz o innym przypadku! (w wyciętej części postu)

    Jakie znaczenie dla nagrywanego ma to czy siedzę przy monitorze
    non-stop i oglądam w czasie rzeczywistym czy przeglądam materiał post
    factum? On kamerę widzi cały czas, ale nigdy nie wie czy właśnie ktoś
    patrzy czy nie.

    > Niemniej, chyba przyznasz, że *argument* którego użyłeś jest
    > najwyraźniej nieprawdziwy?
    > Kamera która może nagrywać:
    > - wtedy kiedy ludzie nie patrzą :P
    > - to, czego akurat nagrywający *nie* widzą (bo siedzą w innym
    > miejscu)
    > ...to jednak inny przypadek, niż kamera ukryta w guziku własnej
    > kurtki :) (pod dodatkowym warunkiem, że tę kurtkę masz na sobie :>)

    Ta, i jeszcze kamera ukryta w guziku powinna być wyłączana w chwili
    gdy mrugam oczyma, bo przecież przez ułamek sekundy nie patrzę a ona
    rejestruje.

    Jeśli nie podoba ci się argument że mogę rejestrować "to co widzę" to
    sformułuję to inaczej: "to co mogę widzieć". Teraz dobrze?

    Ale to i tak nie przybliża mnie do odpowiedzi na moje pytanie. :|