  • Data: 2011-09-02 07:52:30
    Temat: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesję
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (02.09.2011 08:52), Alek wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Masz rację. Ale pomijasz "aspekt ludzki". Jeśli wiem, że w jakiejś
    > sprawie nie mam racji to ustępuję natychmiast. Jak dojdzie do tego że
    > druga strona formalnie musi mi udowadniać że ma rację to w zakresie
    > meritum finał bedzie taki sam (tylko później i być może drożej), ale
    > atmosfera już nie będzie taka jak wcześniej. A z sąsiadem, póki się da,
    > trzeba żyć w zgodzie.

    Dlatego nie mówię o formalnym wystąpieniu, na piśmie i tak dalej, tylko
    po ludzku, powiedzieć że może mają rację, jednak ty nie możesz ot tak
    usunąc sobie kamer, musisz mieć podkładkę w postaci przepisu (załóżmy że
    rzeczywiście nie możesz). Szukałeś takiego przepisu, nie znalazłeś, więc
    jakby mogli Ci ten przepis wskazać, byłoby to dla Ciebie ogromnym
    ułatwieniem.

    Swoją drogą, to nie wiem czy nie podchodzisz do sprawy za bardzo po
    ludzku. W końcu twoim sąsiadem nie jest pan Krzysiu, który w razie czego
    i podnośnik pożyczy i samochód pomoże wepchnąć do garażu, tylko bank.
    Banki raczej mają wdzięczność i ogólnie ludzkie uczucia słabo wykształcone.

    p. m.