  • Data: 2011-09-01 21:37:43
    Temat: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesj
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Sep 2011, Robert Tomasik wrote:

    > Zapytaj gości z banku, jakiż to przepis zabrania filmowania sobie ulicy przed
    > bankiem.

    W sprawie formalnej (napisałem w poście obok): filmowanie trzymaną
    w ręku kamerą a filowanie kamerą która "stoi sama" (i widzi coś,
    czego ten kto ją postawił *nie* widzi), to co do zasady różne
    przypadki.
    W żadnym razie nie podważam braku podstaw prawnych żądania banku
    (bo również nie widzę żeby były), nie podoba mi się argument
    o "filmowaniu sobie" bo jest nie na temat (zakładając, że
    jezykowo takie filmowanie dotyczy operatora znajdującego się
    w tym samym miejscu co kamera).
    BTW: wychodzi że dobrze pamiętam, to Olgierd dość przekonująco
    krytykuje "automatyczne nagrywanie", przykładowo:
    http://olgierd.bblog.pl/tag,dobra%20osobiste,1535,st
    rona,2.html

    pzdr, Gotfryd