  • Data: 2011-09-02 06:38:49
    Temat: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesję
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (02.09.2011 08:28), Alek wrote:
    [...]
    > Myślę, że taka postawa jest możliwa tylko przy rozmowie i to na niskim
    > szczeblu. Gdyby przyszło do wystąpień formalnych, na piśmie, to już
    > zajmie sie tym ktoś kompetentny i będzie miał cokolwiek na poparcie. No
    > ale gdyby było tak, że mają racje to po co się wspinać, lepiej od razu
    > załatwić sprawę i mieć ją z głowy. W każdym razie dobrze jest zawczasu
    > wiedzieć na czym się stoi.

    Jeżeli mają rację, to w razie formalnego wystąpienia postąpisz tak
    jakbyś postąpił w razie dogadania sie "na niższym szczeblu".

    Jeżeli nie mają racji, to nic nie robisz, kosztuje cię to tylko gotowość
    do tego żeby mieć rację.

    Wydaje mi się że racji nie mają. Z resztą, tak też im możesz powiedzieć:
    wydaje mi się że nie macie racji i nie naruszam swoimi kamerami żadnych
    przepisów. Ale, jeżeliby się okazało że się mylę, wskażcie mi proszę te
    przepisy, wtedy zadziałam odpowiednio.

    p. m.