  • Data: 2002-02-12 12:30:12
    Temat: Re: KNAJPA
    Od: "Marcus" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4alde$je9$...@n...tpi.pl...

    > hmmmm coz moge dodac chodzi mi knajpe z dusza i klimatem
    > jest wiel knajp ktore zyja tym co maja do zaproponowania a nie lokalizacja
    > zreszta zgodze sie ze "monciak" jest bardzo dobrym miejscem ale.....
    > to ma byc pub a nie lokal pokroju NONSTOP FANTOM czy Viva :)
    > mam nadzieje ze cos nowego (co widzialam w niemczech ) moze zaskoczyc i
    sie
    > spodobac nawet jesli nie jest w samym sercu Sopotu

    Monciak ma tą wyższość nad resztą Sopotu, że ludzie którzy kręcą się tam
    wieczorami prędzej czy później do jakiejś knajpki trafią... ;-)
    Chociaż dobry pomysł i klimat to połowa sukcesu, to musisz liczyć się z
    faktem, że każdy lokal z czasem się ludziom znudzi.

    Życzę powodzienia i dobrej klienteli!

    Marcus