eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKAREN, WINDOWS › Re: KAREN, WINDOWS
  • Data: 2009-12-08 00:05:18
    Temat: Re: KAREN, WINDOWS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    a w wrote:
    >
    > Okazało się - naturalnie już po uszkodzeniu dysku, że powinnam
    > wcześniej nagrać na płytę plik systemowy (?) który był na pulpicie
    > (płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
    > było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty
    > również).

    Założe się, że była taka informacja. Może nie na pudełku i nie waląca w
    nos przy pierwszym otwarciu. Sam windows ją gdzieś tam wyświetla przy
    pierwszym czy którymś tam uruchomieniu.

    >
    > Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
    > utraciłam bezpowrotnie ?

    Jak kupowałem sprzed u della czy HP to na ich stronie mozna było złożyć
    zamówienie, aby przysłali nowy "recovery disc", czyli dokładnie to co
    miałas wypalić. Jak KAREN tego nie "obsługuje" to windowsa straciłaś.
    Uroki wersji OEM.
    Jak chcesz się bic z KAREN przed sądem to droga wolna, pewnie po paru
    latach wygrasz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1