eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKAREN, WINDOWS › KAREN, WINDOWS
  • Data: 2009-12-07 23:50:03
    Temat: KAREN, WINDOWS
    Od: a w <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Jakiś czas temu firma KAREN odmówiła mi naprawy zakupionego u nich
    sprzętu.
    Wolała 2 razy odsyłać komputer kurierem, niż otworzyć pudełko (nawet
    nie zajrzano do niego).

    Kupiłam nowy dysk - bo to właśnie uszkodzenie pierwszego okazało się
    usterką (swoją drogą, firma KAREN wybrnęła by z sytuacji honorowo
    naprawiając mój komputer za koszty porównywalne do tych, jakie
    poniosła opłacając krążącego kuriera:)

    Okazało się - naturalnie już po uszkodzeniu dysku, że powinnam
    wcześniej nagrać na płytę plik systemowy (?) który był na pulpicie
    (płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
    było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty
    również).

    Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
    utraciłam bezpowrotnie ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1