  • Data: 2011-05-08 09:44:06
    Temat: Re: Jeszzce o pierwszenstwie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2011 11:35, SDD pisze:
    > U?ytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    c.googlegroups.com...

    > Przeczytales dokladnie moja "historyjke"? Ze zrozumieniem?

    Wygląda, że niestety nie ona pierwsza czyta i nie czyta, tylko sobie
    wyobraża.

    ATPO: Popraw w końcu konfigurację czytnika, żeby nie siać tymi krzaczkami.
    Chwila roboty:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php
    i przynajmniej treści nie będziesz kaszanił (bo kaszanienia tematów nie
    da się w OE naprawić ZTCW)
    --
    Przemysław Adam Śmiejek