  • Data: 2011-05-08 09:41:49
    Temat: Re: Jeszzce o pierwszenstwie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2011 10:28, JaMyszka pisze:
    > Ty tak naprawdę?!

    Nie ja, Prawo o Ruchu Drogowym.

    > To ja już wolę ludzi, którzy świadomie nie przestrzegają przepisów.

    A se wól. Wolny kraj, możesz mieć dowolne wole.

    > BTW Jest różnica między "ustąpieniem" a "zakazem wjazdu".

    BTW: jest różnica pomiędzy sarną a zającem.

    >Nigdy nie
    > słyszałeś o mandatowiczach, którym się wydawało, że nikt nie widzi ich
    > płynnego minięcia znaku B-20 na pustym skrzyżowaniu?

    A jaki to ma związek z omawianym przypadkiem?

    > I jeszcze inwektywy...

    I dyrektywy.

    > Gdyby więcej było takich interpretatorów, to jak nic byłaby u nas Azja
    > na drogach.

    No wiem, dlatego właśnie nazywam ich jeleniami. Choć raczej ich
    zachowanie nie wynika ze złej interpretacji tylko z nieznajomości prawa,
    które w tym zakresie jest akurat zgodne ze zdrowym rozsądkiem i logiką.
    Tylko oni się boją tę logikę wykorzystać, bo przeczytali tylko początek
    zdania z przepisów i działają jak połowiczny algorytm.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek