  • Data: 2004-12-22 05:43:06
    Temat: Re: Jeszcze o Niezabitowskiej.
    Od: Mc Car/Van <c...@v...org> szukaj wiadomości tego autora

    x-no-archive: yes

    rega wrote:

    > I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania
    > zawodu. Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

    Coraz bardziej przestaje mi sie ten caly "instytut pamieci" podobac.
    Wyglada na to, ze pamiec to on ma dobra ale dziurawa, a jesli chodzi
    o logiczne myslenie to cienko z tym u nich, oj cienko.
    Wyszlo na to, ze najlepiej polegac na prawdzie SB-kow, gdyz
    oni ja przeciez _spisywali_ "na drukowanem", potem robili fotokopie
    a oryginaly niszczyli. W takim na pewno musi to byc 100% prawda.
    Przeciez tylko prawi i prawdomowni ludzie o czystym sumieniu
    niszcza dokumenty przez siebie sporzadzone, nie?