  • Data: 2010-04-29 15:37:42
    Temat: Re: Jeszcze nikt? Kradzież kompensacyjna
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest istotne.
    > Wrzeszczysz, że Cię nikt nie uprzedził. A na 100% podęto próbę uprzedzenia
    > Cie. Że nie była skuteczna, jest prawie pewne, że to Twoja wina.
    > Jedna wizyta w US wyjaśniłaby sprawę i wtedy albo byś miał faktyczne
    > powodu do robienia awantury albo bys musiał podkulić ogon, bo dałeś ciała.

    Nie wrzeszcze i wcale nie gardłuje, Tobie się wydaje. Po prostu przedstawiam
    swoje zdanie które odbierasz jak jakiś atak
    na Ciebie.
    Czyżbyś był ze skarbówki?

    > Ale trzeba wykazać odrobinę dobrej woli. Np. odbierać polecone,
    > zatroszczyc się, żeby byle kto nie odbierał korespondencji itp.
    > I przedsiębiorca nie wyjeżdża sobie na wakacje zamykając interes na
    > kłódkę.
    > Tzn. oczywiście wolno mu. Moze też sobie strzelić w stopę, każdy odpowiada
    > za siebie.
    > Nie pilnowałeś swoich interesów, ale to tylko Twoja wina.

    Tak się składa że z pocztą mam dobrze zorganizowane,więc nie odebranie
    listów
    raczej nie wchodzi w grę.
    Zresztą tak samo ja mogę się pomylić jak i US jednak bezwzględu czyja to
    wina, JA płacę.
    Więc jak Ty wypominasz mi zaniedbanie tak samo ja.
    "US też mógłby wykazać odrobinę dobrej woli i upewnić się czy wysłał do
    mnie list"
    Ale napewno jakaś Pani z US zapomniała tego zrobić
    więc z jedyną informacją z jaką się spotkałem to blokada konta na 500 zł i
    tyle.

    Pozdr.