    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem złodziejem!!!
    Date: Wed, 28 Dec 2005 17:04:43 +0100
    <doe9ss$m1t$1@inews.gazeta.pl> <dof7bt$dld$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <5857a$43af1341$540a23ed$24277@news.chello.pl>
    <donabn$s0l$2@nemesis.news.tpi.pl> <dooosm$qf7$1@inews.gazeta.pl>
    <dops9u$s9l$2@nemesis.news.tpi.pl> <doqecl$a0d$1@inews.gazeta.pl>
    <dorlbh$haj$1@opal.icpnet.pl> <dou0ne$4e3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dou593$eta$1@opal.icpnet.pl> <J2xsf.2419$Rb.1399@trndny02>
    <dou8ku$jll$1@opal.icpnet.pl> <xFxsf.1633$L53.90@trndny07>
    <dou9rm$q2p$1@inews.gazeta.pl> <j1ysf.1911$lv3.959@trndny03>
    <douarn$1kt$1@inews.gazeta.pl> <Oqysf.6303$Wl3.4212@trndny04>

    > rotfl
    >
    > debile beda scigac tego kto im placi lapowki. :-))))))))))

    wlasnie sie dopusciles pomowienia, pytam ponownie masz dowod czy boli Cie te
    50 mld dolarow ?
    konretny dowod porposze, w jednym dwoch zdaniach.Ja sam wowczas zglosze

    > o pliku

    konrety

    > Juz od czasow Win 95 ma umowe z rzadem USA na szpiclowanie uzytkownikow.
    > Zadna tajemenica. Zmienia sie tylko poziom technlogiczny.

    not o jezlei umowa z zarzedm to chyba wyklucza nielegalnosc nie uwazasz?

    > Poeksperymetuj sam z tym samym malym plikiem pisanym w Wordzei i OO.

    nie, ty zarzucasz ty wykaz

    > nie ma takiej mozliwosci. Microsyf zmonopolowal rynek.

    znowu bezsenu pierdolisz, w najblizszym kiosku ruchu (w poslce) kpujesz
    linuxa badz OO, lub sciagasz ze srton ftp://sunsite.icm.edu.pl , www.ux.pl
    lub w najwiekszym internetowymsklepie ktry wspolpracuje z microsoft
    www.promise.pl (windows/linux itd)
    Mozesz mi powidziec na czym nrakmozliwosci polega? I nie skrzecz o
    notebooku, mozesz kupic takie i bez windowsa, to juz wola producenta w jakim
    systemem sprzeda.

    > Ktorym prawem?

    wskaz art ktory zabrania umieszczenia w pliku wygenerowanym prze program
    informacji o zrodle

    P.